Z wliczonym podatkiem.
Koszt wysyłki obliczony przy realizacji zakupu.
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni:
Nie można załadować gotowości do odbioru
Niestety, ten produkt jest niedostępny.
Podaj swój e-mail, a damy Ci znać, gdy ponownie pojawi się na stanie:
Shop safely
W Zoopers korzystamy jedynie z zaufanych i certyfikowanych sposobów płatności.
Metody płatności
Wyprzedane
OPIS:
Szampon przeznaczony do skóry łojotokowej, nadmiernie łuszczącej się.
SeptiActiv jest dermokosmetykiem weterynaryjnym dla psów i kotów ze skłonnościami do łojotoku, nadmiernego łuszczenia się skóry.
Składniki zawarte w szamponie wykazują właściwości oczyszczające skórę i sierść, utrzymują właściwe pH, niwelują nieprzyjemny zapach skóry.
Preparat posiada bardzo dobre właściwości myjące, sprzyja usuwaniu martwych komórek z powierzchni skóry oraz zapewnia odpowiednie natłuszczenie i nawilżenie naskórka, a przy tym pozytywnie wpływa na odbudowę zniszczonych partii skóry. Zawarte w produkcie substancje aktywne poprawiają jakość okrywy włosowej.
Jałowiec - normalizuje działanie gruczołów łojowych, poprawia krążenie krwi pod skórą, utrzymując ją w prawidłowym natlenieniu i odżywieniu, zmniejsza świąd, działa antyseptycznie, bakteriobójczo oraz bakteriostatycznie
Aloes - utrzymuje prawidłowe nawilżenie naskórka, odżywia i chroni przed infekcjami, reguluje pracę gruczołów łojowych
Gliceryna - silnie nawilża i regeneruje, łagodzi podrażnienia skóry, wspomaga funkcjonowanie lipidów skórnych, chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
Wskazania
- Problemy z łojotokiem i widoczne objawy chorobowe: 2-3 razy w tygodniu przez 2-3 tygodnie. Po unormowaniu się stanu zapalnego oraz objawów chorobowych można zmniejszyć częstotliwość kąpieli do jednej co 7-10 dni lub według zaleceń lekarza weterynarii.
- Profilaktycznie: 1-2 razy na miesiąc lub według zaleceń lekarza weterynarii.
SPOSóB UŻYCIA
Przeprowadzić kąpiel w dwóch etapach. Podczas kąpieli chronić oczy i uszy przed przedostaniem się preparatu.
Etap I (usunięcie zabrudzeń, martwego naskórka):
Zmoczyć zwierzę ciepłą bieżącą wodą, nałożyć i spienić szampon na całej powierzchni ciała zwierzęcia i spłukać.
Etap II (kąpiel właściwa o działaniu terapeutycznym):
Wmasować szampon w sierść i skórę zwierzęcia przez kilka minut, pozostawić na 10 min i dokładnie spłukać pod bieżącą wodą, wytrzeć ręcznikiem i wysuszyć na wolnym powietrzu.
UWAGA
Nie suszyć suszarką! Może to przesuszyć skórę, nasilić świąd i zmiany skórne.
Stosowanie
Sposób użycia:
Przeprowadzić kąpiel w dwóch etapach. Podczas kąpieli chronić oczy i uszy przed przedostaniem się preparatu. Etap I (usunięcie zabrudzeń, martwego naskórka):
Zmoczyć zwierzę ciepłą bieżącą wodą, nałożyć i spienić szampon na całej powierzchni ciała zwierzęcia i spłukać. Etap II (kąpiel właściwa o działaniu terapeutycznym):
Wmasować szampon w sierść i skórę zwierzęcia przez kilka minut, pozostawić na 10 min i dokładnie spłukać pod bieżącą wodą, wytrzeć ręcznikiem i wysuszyć na wolnym powietrzu. UWAGA: Nie suszyć suszarką! Może to przesuszyć skórę, nasilić świąd i zmiany skórne.
Szczegóły dotyczące zgodności produktu z przepisami: Odpowiedzialność za produkt
Brak danych GSRP dla dostawcy: VET FOOD
Twoje zamówienie
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź o co pytali inni Klienci przed zakupem
Jak szybko mogę spodziewać się dostawy?
Robimy co w naszej mocy, aby paczki opuściły Magazyn w przeciągu 24h od zamówienia. Szybkość dostawy zależy również od wybranej firmy kurierskiej i zazwyczaj zajmuje od 1 do 3 dni roboczych.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
Oczywiście- pod warunkiem, że nie zdążyliśmy go jeszcze wysłać!
Skontaktuj się w tym celu z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem:
To proste! Przygotuj paczkę z produktem, dołącz wydrukowany dowód zakupu i odeślij na nasz Magazyn na adres:
Chorzowska 73B
40-101 Katowice
Zwrócimy środki na wskazany numer konta.
Pamiętaj! Zwracać można nieużywane produkty.
Jak wygląda proces reklamacji?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pisząc na adres sklep@zoopers.pl bądź dzwoniąc na numer +48 880 758 880.
Nasz Zespół postara się rozwiązać każdy problem i zaproponować satysfakcjonujące dla Klienta rozwiązanie.
Opinie Klientów
Zamawiam tu od ponad roku. Firma jest rewelacyjna - zawsze błyskawiczna wysyłka, świetny kontakt mailowy, pomoc w razie jakichkolwiek problemów. Przy tym konkurencyjne ceny. Szczerze polecam Zoopers.pl:-)
Gerda Nogal
Opinia z Google Review
Od ponad roku jestem klientką sklepu, jak dla mnie jest to jedna z najlepszych firm na rynku. Nigdy nie miałam żadnego problemu, wysyłka ekspresowa, obsługa rewelacyjna (sami zadzwonili żeby wysłać im zdjęcie które ma być nadrukowane na kubku ponieważ nie dołączyłam go składając zamówienie) , również nie było problemu z reklamacja (w jednej paczce była kość dla psa która po kilku dniach zaszła pleśnią, bez najmniejszego problemu otrzymaliśmy nową) a do tego mają bardzo dobre ceny
Clooudiaa M
Opinia z Google Review
Polecam! Mimo zagubienia paczki przez firmę kurierską, w ciągu 1 dnia udało się skontaktować ze sklepem i ponownie wysłać produkt. Tak szybkiego działania i pomocy nie doświadczyłam w żadnym innym sklepie! Oby więcej tak pomocnych pracowników!