Z wliczonym podatkiem.
Koszt wysyłki obliczony przy realizacji zakupu.
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni:
Nie można załadować gotowości do odbioru
Niestety, ten produkt jest niedostępny.
Podaj swój e-mail, a damy Ci znać, gdy ponownie pojawi się na stanie:
Shop safely
W Zoopers korzystamy jedynie z zaufanych i certyfikowanych sposobów płatności.
Metody płatności
Wyprzedane
Josera Filet Kurczak Łosoś 70 g
Co jest najważniejsze w diecie kota? Co będzie dla niego najlepszym wyborem? A może receptura bogata w cenne witaminy i minerały, z dużą zawartością dobrej jakości mięsa i smakowitych podrobów? Mokra karma Josera Filet o smaku filetu z kurczaka i łososia to pyszna propozycja dla każdego kociego smakosza. Specjalna kompozycja składników pozwala utrzymać pH moczu na właściwym poziomie (6,0 - 6,5), przez co przeciwdziała kamicy nerkowej. Ponadto, nie zawiera dodatku zbóż, co czyni ją dobrym wyborem również dla wrażliwych kotów. Nadaje się do zastosowania zarówno jako karma pełnoporcjowa lub uzupełnienie karmienia karmą suchą.
Główne zalety produktu:
Pyszny smak kurczaka i łososia
Bez dodatku zbóż
Specjalna kompozycja składników pozwala utrzymać pH moczu na właściwym poziomie i przeciwdziała powstawaniu kamicy nerkowej
Gotowa porcja karmy dzięki szczelnej saszetce długo zachowuje świeżość i pełnię smaku.
Stosowanie
Dawkowanie produktu przedstawiamy w tabeli:
Waga Kota
Dawka Dzienna (g/dzień)
z karmą suchą 20g / bez karmy suchej
4 kg
70-140 / 140-210
Instrukcje dotyczące żywienia: Należy zapewnić kotu stały dostęp do świeżej wody.
Skład
Skład:
Filet z kurczaka 40,0 %; wywar z kurczaka 39,0 %; łosoś 10,0 %; wątróbka z kurczaka; tłuszcz z kurczaka; minerały.
Szczegóły dotyczące zgodności produktu z przepisami: Odpowiedzialność za produkt
Brak danych GSRP dla dostawcy: JOSERA
Twoje zamówienie
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź o co pytali inni Klienci przed zakupem
Jak szybko mogę spodziewać się dostawy?
Robimy co w naszej mocy, aby paczki opuściły Magazyn w przeciągu 24h od zamówienia. Szybkość dostawy zależy również od wybranej firmy kurierskiej i zazwyczaj zajmuje od 1 do 3 dni roboczych.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
Oczywiście- pod warunkiem, że nie zdążyliśmy go jeszcze wysłać!
Skontaktuj się w tym celu z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem:
To proste! Przygotuj paczkę z produktem, dołącz wydrukowany dowód zakupu i odeślij na nasz Magazyn na adres:
Chorzowska 73B
40-101 Katowice
Zwrócimy środki na wskazany numer konta.
Pamiętaj! Zwracać można nieużywane produkty.
Jak wygląda proces reklamacji?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pisząc na adres sklep@zoopers.pl bądź dzwoniąc na numer +48 880 758 880.
Nasz Zespół postara się rozwiązać każdy problem i zaproponować satysfakcjonujące dla Klienta rozwiązanie.
Opinie Klientów
Zamawiam tu od ponad roku. Firma jest rewelacyjna - zawsze błyskawiczna wysyłka, świetny kontakt mailowy, pomoc w razie jakichkolwiek problemów. Przy tym konkurencyjne ceny. Szczerze polecam Zoopers.pl:-)
Gerda Nogal
Opinia z Google Review
Od ponad roku jestem klientką sklepu, jak dla mnie jest to jedna z najlepszych firm na rynku. Nigdy nie miałam żadnego problemu, wysyłka ekspresowa, obsługa rewelacyjna (sami zadzwonili żeby wysłać im zdjęcie które ma być nadrukowane na kubku ponieważ nie dołączyłam go składając zamówienie) , również nie było problemu z reklamacja (w jednej paczce była kość dla psa która po kilku dniach zaszła pleśnią, bez najmniejszego problemu otrzymaliśmy nową) a do tego mają bardzo dobre ceny
Clooudiaa M
Opinia z Google Review
Polecam! Mimo zagubienia paczki przez firmę kurierską, w ciągu 1 dnia udało się skontaktować ze sklepem i ponownie wysłać produkt. Tak szybkiego działania i pomocy nie doświadczyłam w żadnym innym sklepie! Oby więcej tak pomocnych pracowników!