Z wliczonym podatkiem.
Koszt wysyłki obliczony przy realizacji zakupu.
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni:
Nie można załadować gotowości do odbioru
Niestety, ten produkt jest niedostępny.
Podaj swój e-mail, a damy Ci znać, gdy ponownie pojawi się na stanie:
Shop safely
W Zoopers korzystamy jedynie z zaufanych i certyfikowanych sposobów płatności.
Metody płatności
Wyprzedane
Josera NatureCat Bezzbożowa Dorosłe Koty 2 x 10 kg
Nietolerancja zbóż to prawdziwa zmora wszystkich właścicieli kotów. Problemy z żołądkiem, skórą i sierścią to tylko niektóre z jej objawów. By uniknąć jej przykrych skutków, najlepszym wyborem będzie kupno karmy nie zawierającej zbóż, np. Josera NatureCat. To sucha kama dla dorosłych kotów, której 30% to delikartny drób, zaś 10% smaczny łosoś bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe. Mięso wzbogacone zostało ziołami i owocami, które wspierają odporność i gwarantują lepsze doznania smakowe. Ponadto, właściciele kotów nie muszą martwić się już połykaną przez koty sierścią, gdyż NatureCat zawiera dietetyczne włókna, które ułatwiają pozbywanie się sierści z przewodu pokarmowego oraz zmniejszają ryzyko powstawania kul włosowych. Karma i jej składniki dbają o kota w jeszcze jeden sposób - zapobiegają kamicy moczowej dzięki odpowiedniemu stosunkowi wapnia do fosforu. Kupując zestaw oszczędzasz!
Główne zalety produktu:
Pomaga w usuwaniu sierści z przewodu pokarmowego
Wysoka zawartość drobiu i łososia (około 130g świeżego mięsa na 100g karmy)
Wspiera skórę i sierść dzięki kwasom tłuszczowym, witaminom i mikroelementom
Odpowiedni stosunek wapnia do fosforu oraz obniżony poziom magnezu, dzięki czemu pH moczu jest na odpowiednim poziomie
Szczegóły dotyczące zgodności produktu z przepisami: Odpowiedzialność za produkt
Brak danych GSRP dla dostawcy: JOSERA
Twoje zamówienie
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź o co pytali inni Klienci przed zakupem
Jak szybko mogę spodziewać się dostawy?
Robimy co w naszej mocy, aby paczki opuściły Magazyn w przeciągu 24h od zamówienia. Szybkość dostawy zależy również od wybranej firmy kurierskiej i zazwyczaj zajmuje od 1 do 3 dni roboczych.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
Oczywiście- pod warunkiem, że nie zdążyliśmy go jeszcze wysłać!
Skontaktuj się w tym celu z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem:
To proste! Przygotuj paczkę z produktem, dołącz wydrukowany dowód zakupu i odeślij na nasz Magazyn na adres:
Chorzowska 73B
40-101 Katowice
Zwrócimy środki na wskazany numer konta.
Pamiętaj! Zwracać można nieużywane produkty.
Jak wygląda proces reklamacji?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pisząc na adres sklep@zoopers.pl bądź dzwoniąc na numer +48 880 758 880.
Nasz Zespół postara się rozwiązać każdy problem i zaproponować satysfakcjonujące dla Klienta rozwiązanie.
Opinie Klientów
Zamawiam tu od ponad roku. Firma jest rewelacyjna - zawsze błyskawiczna wysyłka, świetny kontakt mailowy, pomoc w razie jakichkolwiek problemów. Przy tym konkurencyjne ceny. Szczerze polecam Zoopers.pl:-)
Gerda Nogal
Opinia z Google Review
Od ponad roku jestem klientką sklepu, jak dla mnie jest to jedna z najlepszych firm na rynku. Nigdy nie miałam żadnego problemu, wysyłka ekspresowa, obsługa rewelacyjna (sami zadzwonili żeby wysłać im zdjęcie które ma być nadrukowane na kubku ponieważ nie dołączyłam go składając zamówienie) , również nie było problemu z reklamacja (w jednej paczce była kość dla psa która po kilku dniach zaszła pleśnią, bez najmniejszego problemu otrzymaliśmy nową) a do tego mają bardzo dobre ceny
Clooudiaa M
Opinia z Google Review
Polecam! Mimo zagubienia paczki przez firmę kurierską, w ciągu 1 dnia udało się skontaktować ze sklepem i ponownie wysłać produkt. Tak szybkiego działania i pomocy nie doświadczyłam w żadnym innym sklepie! Oby więcej tak pomocnych pracowników!