Z wliczonym podatkiem.
Koszt wysyłki obliczony przy realizacji zakupu.
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni:
Nie można załadować gotowości do odbioru
Niestety, ten produkt jest niedostępny.
Podaj swój e-mail, a damy Ci znać, gdy ponownie pojawi się na stanie:
Shop safely
W Zoopers korzystamy jedynie z zaufanych i certyfikowanych sposobów płatności.
Metody płatności
Wyprzedane
Pakiet Brit Premium by Nature Cat Sticks with Chicken & Liver Kurczak Wątróbka Przysmak Dla Kota 12 x 15 g
Czy chcesz dać swojemu kotu chwilę przyjemności? Jeśli tak, to najlepiej sięgnąć po przekąskę przeznaczoną specjalnie dla kotów i kociąt, która jest jednocześnie pyszna i zdrowa, tak jak paluszki Brit Premium by Nature Cat Sticks with Chicken & Liver o smaku kurczaka i wątróbki. Oprócz pysznego smaku jest ona bezglutenowa i bogata w witaminy oraz taurynę niezbędną dla zdrowia kotów. Można ją podawać jako urozmaicenie w ciągu dnia, podczas zabawy czy treningu. Z całą pewnością skutecznie przyciągnie kocią uwagę i będzie dla niego pyszną nagrodą.
Główne zalety produktu:
Bezglutenowa formuła i pyszny smak bez dodatku cukru
Bogaty w witaminy i taurynę
3 oddzielnie zapakowane paluszki dla lepszej świeżości
Odpowiedni dla kotów jak i kociąt
Stosowanie
Dawkowanie produktu przedstawiamy w tabeli:
Wiek kota kg
Porcja dzienna (pałeczka/dzień)
od 4 miesiąca
1/2 - 1
Dorosłe
1 - 2
Instrukcje dotyczące żywienia: Podawaj z dłoni jako nagrodę, chwilę obopólnego dobrego samopoczucia i odpoczynku. Nie zapomnij przygotować miski świeżej wody dla swojego kota. Przechowywać w chłodnym, suchym miejscu, unikać bezpośredniego nasłonecznienia. Zużyć w ciągu jednego dnia od otwarcia. Wyprodukowano w UE.
Skład
Skład:
95% mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego (40% z kurczaka, 20% wątroba), drożdże, minerały.
Szczegóły dotyczące zgodności produktu z przepisami: Odpowiedzialność za produkt
Brak danych GSRP dla dostawcy: BRIT
Twoje zamówienie
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź o co pytali inni Klienci przed zakupem
Jak szybko mogę spodziewać się dostawy?
Robimy co w naszej mocy, aby paczki opuściły Magazyn w przeciągu 24h od zamówienia. Szybkość dostawy zależy również od wybranej firmy kurierskiej i zazwyczaj zajmuje od 1 do 3 dni roboczych.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
Oczywiście- pod warunkiem, że nie zdążyliśmy go jeszcze wysłać!
Skontaktuj się w tym celu z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem:
To proste! Przygotuj paczkę z produktem, dołącz wydrukowany dowód zakupu i odeślij na nasz Magazyn na adres:
Chorzowska 73B
40-101 Katowice
Zwrócimy środki na wskazany numer konta.
Pamiętaj! Zwracać można nieużywane produkty.
Jak wygląda proces reklamacji?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pisząc na adres sklep@zoopers.pl bądź dzwoniąc na numer +48 880 758 880.
Nasz Zespół postara się rozwiązać każdy problem i zaproponować satysfakcjonujące dla Klienta rozwiązanie.
Opinie Klientów
Zamawiam tu od ponad roku. Firma jest rewelacyjna - zawsze błyskawiczna wysyłka, świetny kontakt mailowy, pomoc w razie jakichkolwiek problemów. Przy tym konkurencyjne ceny. Szczerze polecam Zoopers.pl:-)
Gerda Nogal
Opinia z Google Review
Od ponad roku jestem klientką sklepu, jak dla mnie jest to jedna z najlepszych firm na rynku. Nigdy nie miałam żadnego problemu, wysyłka ekspresowa, obsługa rewelacyjna (sami zadzwonili żeby wysłać im zdjęcie które ma być nadrukowane na kubku ponieważ nie dołączyłam go składając zamówienie) , również nie było problemu z reklamacja (w jednej paczce była kość dla psa która po kilku dniach zaszła pleśnią, bez najmniejszego problemu otrzymaliśmy nową) a do tego mają bardzo dobre ceny
Clooudiaa M
Opinia z Google Review
Polecam! Mimo zagubienia paczki przez firmę kurierską, w ciągu 1 dnia udało się skontaktować ze sklepem i ponownie wysłać produkt. Tak szybkiego działania i pomocy nie doświadczyłam w żadnym innym sklepie! Oby więcej tak pomocnych pracowników!