Z wliczonym podatkiem.
Koszt wysyłki obliczony przy realizacji zakupu.
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni:
Nie można załadować gotowości do odbioru
Niestety, ten produkt jest niedostępny.
Podaj swój e-mail, a damy Ci znać, gdy ponownie pojawi się na stanie:
Shop safely
W Zoopers korzystamy jedynie z zaufanych i certyfikowanych sposobów płatności.
Metody płatności
Wyprzedane
Bult Baton z Kaczką Pełnoporcjowa Karma Dla Dorosłych Psów 900 g
Ekskluzywny i wykwintny – tych opisów baton winny! Kaczka w batonie to wyborny przysmak dla psa wyprodukowany z mięsa najlepszej jakości. Szczególnie polecany jest czworonogom w okresie rekonwalescencji oraz tym o delikatnych żołądkach. Bult wybiera wyłącznie najlepsze surowce, mięso pochodzi z polskich hodowli. Produkt nie zawiera barwników ani konserwantów.
Batony bult z kaczki działają łagodząco na stany zapalne w organizmie psa. Nie zawierają konserwantów ani sztucznych barwników, dzięki czemu nie drażnią żołądka, a ich składniki są lepiej przyswajalne.
Batony są zapakowane w wygodne i nieprzepuszczające zapachów folie. Śmiało możesz zabrać batona na spacer i nagradzać psa w trakcie treningu. Baton Bult to dawka szczęścia i odżywienia dla twojego psa
Stosowanie
Masa psa kg
Porcja dzienna
5
0,25
10
0,5
20
1
30
1,5
Wartości tabeli podano w celach orientacyjnych. Indywidualne zapotrzebowanie psa może być inne w zależności od rasy, wieku, masy ciała i aktywności fizycznej zwierzęcia.
Karmę należy wprowadzać stopniowo przez okres około 5-6 dni. Należy podawać w temperaturze pokojowej. Pies powinien mieć stały dostęp do wody.
Skład
Skład:
Mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego 80% (w tym 20% kaczki),Produkty pochodzenia roślinnego w tym ryż min. 5%, Substancje mineralne.
Szczegóły dotyczące zgodności produktu z przepisami: Odpowiedzialność za produkt
Brak danych GSRP dla dostawcy: BULT
Twoje zamówienie
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź o co pytali inni Klienci przed zakupem
Jak szybko mogę spodziewać się dostawy?
Robimy co w naszej mocy, aby paczki opuściły Magazyn w przeciągu 24h od zamówienia. Szybkość dostawy zależy również od wybranej firmy kurierskiej i zazwyczaj zajmuje od 1 do 3 dni roboczych.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
Oczywiście- pod warunkiem, że nie zdążyliśmy go jeszcze wysłać!
Skontaktuj się w tym celu z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem:
To proste! Przygotuj paczkę z produktem, dołącz wydrukowany dowód zakupu i odeślij na nasz Magazyn na adres:
Chorzowska 73B
40-101 Katowice
Zwrócimy środki na wskazany numer konta.
Pamiętaj! Zwracać można nieużywane produkty.
Jak wygląda proces reklamacji?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pisząc na adres sklep@zoopers.pl bądź dzwoniąc na numer +48 880 758 880.
Nasz Zespół postara się rozwiązać każdy problem i zaproponować satysfakcjonujące dla Klienta rozwiązanie.
Opinie Klientów
Zamawiam tu od ponad roku. Firma jest rewelacyjna - zawsze błyskawiczna wysyłka, świetny kontakt mailowy, pomoc w razie jakichkolwiek problemów. Przy tym konkurencyjne ceny. Szczerze polecam Zoopers.pl:-)
Gerda Nogal
Opinia z Google Review
Od ponad roku jestem klientką sklepu, jak dla mnie jest to jedna z najlepszych firm na rynku. Nigdy nie miałam żadnego problemu, wysyłka ekspresowa, obsługa rewelacyjna (sami zadzwonili żeby wysłać im zdjęcie które ma być nadrukowane na kubku ponieważ nie dołączyłam go składając zamówienie) , również nie było problemu z reklamacja (w jednej paczce była kość dla psa która po kilku dniach zaszła pleśnią, bez najmniejszego problemu otrzymaliśmy nową) a do tego mają bardzo dobre ceny
Clooudiaa M
Opinia z Google Review
Polecam! Mimo zagubienia paczki przez firmę kurierską, w ciągu 1 dnia udało się skontaktować ze sklepem i ponownie wysłać produkt. Tak szybkiego działania i pomocy nie doświadczyłam w żadnym innym sklepie! Oby więcej tak pomocnych pracowników!