Wygodne opakowanie z zamknięciem pomaga utrzymać świeżość i aromat na dłużej
Bez konserwantów i barwników
Wyprodukowane z wysokiej jakości mięsa
Odpowiedni dla wrażliwych psów
Cena regularna
16,60 zł
Cena promocyjna
16,60 zł
Cena regularna
Cena jednostkowa/ na
Z wliczonym podatkiem.
Koszt wysyłki obliczony przy realizacji zakupu.
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni:
Nie można załadować gotowości do odbioru
Shop safely
W Zoopers korzystamy jedynie z zaufanych i certyfikowanych sposobów płatności.
Metody płatności
Woolf Salmon With Carrot Strips Łosoś Marchewka Przysmak Dla Psa 100 g
Psy uwielbiają przekąsić coś między posiłkami, zupełnie tak jak ludzie. Psie przysmaki mogą służyć jako poprawa nastroju, czy pomoc i nagroda podczas treningów. Należy jednak pamiętać, by były one jak najzdrowsze i wartościowe. Woolf Salmon With Carrot Strips Łosośto naturalny przysmak o smaku łososia i marchewki. Jego forma pozwala na łamanie go na mniejsze kawałki, lub podawanie go jako całości. Ma on wysoką zawartość mięsa, nie zawiera konserwantów oraz barwników i jest lekkostrawny dzięki czemu jest idealnym wyborem dla wszystkich czworonogów, nawet tych wrażliwych.
Główne zalety produktu:
Duża zawartość mięsa - aż 85%
Wygodne opakowanie z zamknięciem pomaga utrzymać świeżość i aromat na dłużej
Bez konserwantów i barwników
Wyprodukowane z wysokiej jakości mięsa
Odpowiedni dla wrażliwych psów
Stosowanie
Dawkowanie produktu:
Przysmak należy podać według własnego uznania. Nie przekarmiaj swojego psa. Zapewnij dostęp do świeżej wody.
Po otwarciu zamknąć i włożyć do lodówki. Zużyć w ciągu 7 dni.
Szczegóły dotyczące zgodności produktu z przepisami: Odpowiedzialność za produkt
Brak danych GSRP dla dostawcy: BRIT
Woolf Salmon With Carrot Strips Łosoś Marchewka Przysmak Dla Psa 100 g
16,60 zł
Twoje zamówienie
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź o co pytali inni Klienci przed zakupem
Jak szybko mogę spodziewać się dostawy?
Robimy co w naszej mocy, aby paczki opuściły Magazyn w przeciągu 24h od zamówienia. Szybkość dostawy zależy również od wybranej firmy kurierskiej i zazwyczaj zajmuje od 1 do 3 dni roboczych.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
Oczywiście- pod warunkiem, że nie zdążyliśmy go jeszcze wysłać!
Skontaktuj się w tym celu z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem:
To proste! Przygotuj paczkę z produktem, dołącz wydrukowany dowód zakupu i odeślij na nasz Magazyn na adres:
Chorzowska 73B
40-101 Katowice
Zwrócimy środki na wskazany numer konta.
Pamiętaj! Zwracać można nieużywane produkty.
Jak wygląda proces reklamacji?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pisząc na adres sklep@zoopers.pl bądź dzwoniąc na numer +48 880 758 880.
Nasz Zespół postara się rozwiązać każdy problem i zaproponować satysfakcjonujące dla Klienta rozwiązanie.
Opinie Klientów
Zamawiam tu od ponad roku. Firma jest rewelacyjna - zawsze błyskawiczna wysyłka, świetny kontakt mailowy, pomoc w razie jakichkolwiek problemów. Przy tym konkurencyjne ceny. Szczerze polecam Zoopers.pl:-)
Gerda Nogal
Opinia z Google Review
Od ponad roku jestem klientką sklepu, jak dla mnie jest to jedna z najlepszych firm na rynku. Nigdy nie miałam żadnego problemu, wysyłka ekspresowa, obsługa rewelacyjna (sami zadzwonili żeby wysłać im zdjęcie które ma być nadrukowane na kubku ponieważ nie dołączyłam go składając zamówienie) , również nie było problemu z reklamacja (w jednej paczce była kość dla psa która po kilku dniach zaszła pleśnią, bez najmniejszego problemu otrzymaliśmy nową) a do tego mają bardzo dobre ceny
Clooudiaa M
Opinia z Google Review
Polecam! Mimo zagubienia paczki przez firmę kurierską, w ciągu 1 dnia udało się skontaktować ze sklepem i ponownie wysłać produkt. Tak szybkiego działania i pomocy nie doświadczyłam w żadnym innym sklepie! Oby więcej tak pomocnych pracowników!