Z wliczonym podatkiem.
Koszt wysyłki obliczony przy realizacji zakupu.
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni:
Nie można załadować gotowości do odbioru
Niestety, ten produkt jest niedostępny.
Podaj swój e-mail, a damy Ci znać, gdy ponownie pojawi się na stanie:
Shop safely
W Zoopers korzystamy jedynie z zaufanych i certyfikowanych sposobów płatności.
Metody płatności
Wyprzedane
Zolux Ser Himalajski Gryzak Dla Psa Rozmiar S 38 g
Ser himalajski to naturalny przysmak dla psa na bazie mleka krowiego, pochodzącego od bydła wypasanego na łąkach przez minimum 180 dni w roku.
Przekąski produkowane są w Europie zgodnie z himalajską recepturą. Cały proces produkcji to 22 etapy, z których większość wykonuje się ręcznie. Mleko najpierw przekształca się w ser, który następnie jest prasowany i suszony przez 3 miesiące. Finalnie produkt jest cięty na różne rozmiary.
Produkt 100% naturalny, bez dodatków, konserwantów ani barwników, bezglutenowy, ubogi w laktozę. Przysmak bogaty w białko i wapń. Dba o zachowanie prawidłowej higieny zębów.
Rozmiary:
Rozmiar S (38-45 g) – poniżej 6 kg
Rozmiar M (57-65 g) – poniżej 10 kg
Rozmiar L (86-95 g) – poniżej 15 kg
Rozmiar XL (116-130 g) – poniżej 20 kg
Rozmiar Giant (151-180 g) – powyżej 20 kg
Wymiary kości (długość x szerokość x wysokość)
S – ok. 2 x 1,5 x 14 cm
M – ok. 2 x 2 x 14 cm
L – ok. 2,5 x 2 x 14 cm
XL – ok. 4 x 2 x 14 cm
Giant – ok. 5 x 2,5 x 14 cm
Stosowanie
Sposób użycia: smakołyk dla psa do podawania zwierzęciu oprócz jego codziennej porcji jedzenia. Zawsze zapewnić zwierzęciu dostęp do świeżej i czystej wody.
Produkt przeznaczony wyłącznie dla zwierząt. Dawać zwierzęciu smakołyk pod nadzorem. Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu, z dala od światła.
Skład
Skład: Mleko i składniki mleczne 99,9%, sól morska 0,01%
Szczegóły dotyczące zgodności produktu z przepisami: Odpowiedzialność za produkt
Brak danych GSRP dla dostawcy: ZOLUX
Twoje zamówienie
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź o co pytali inni Klienci przed zakupem
Jak szybko mogę spodziewać się dostawy?
Robimy co w naszej mocy, aby paczki opuściły Magazyn w przeciągu 24h od zamówienia. Szybkość dostawy zależy również od wybranej firmy kurierskiej i zazwyczaj zajmuje od 1 do 3 dni roboczych.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
Oczywiście- pod warunkiem, że nie zdążyliśmy go jeszcze wysłać!
Skontaktuj się w tym celu z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem:
To proste! Przygotuj paczkę z produktem, dołącz wydrukowany dowód zakupu i odeślij na nasz Magazyn na adres:
Chorzowska 73B
40-101 Katowice
Zwrócimy środki na wskazany numer konta.
Pamiętaj! Zwracać można nieużywane produkty.
Jak wygląda proces reklamacji?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pisząc na adres sklep@zoopers.pl bądź dzwoniąc na numer +48 880 758 880.
Nasz Zespół postara się rozwiązać każdy problem i zaproponować satysfakcjonujące dla Klienta rozwiązanie.
Opinie Klientów
Zamawiam tu od ponad roku. Firma jest rewelacyjna - zawsze błyskawiczna wysyłka, świetny kontakt mailowy, pomoc w razie jakichkolwiek problemów. Przy tym konkurencyjne ceny. Szczerze polecam Zoopers.pl:-)
Gerda Nogal
Opinia z Google Review
Od ponad roku jestem klientką sklepu, jak dla mnie jest to jedna z najlepszych firm na rynku. Nigdy nie miałam żadnego problemu, wysyłka ekspresowa, obsługa rewelacyjna (sami zadzwonili żeby wysłać im zdjęcie które ma być nadrukowane na kubku ponieważ nie dołączyłam go składając zamówienie) , również nie było problemu z reklamacja (w jednej paczce była kość dla psa która po kilku dniach zaszła pleśnią, bez najmniejszego problemu otrzymaliśmy nową) a do tego mają bardzo dobre ceny
Clooudiaa M
Opinia z Google Review
Polecam! Mimo zagubienia paczki przez firmę kurierską, w ciągu 1 dnia udało się skontaktować ze sklepem i ponownie wysłać produkt. Tak szybkiego działania i pomocy nie doświadczyłam w żadnym innym sklepie! Oby więcej tak pomocnych pracowników!