VETPLUS SYNOQUIN średnie rasy 30 tabletek wsparcie stawów to specjalnie zaprojektowane tabletki, które zapewniają kompleksowe wsparcie stawów dla psów o wadze od 10 do 25 kg. Formuła tej karmy uzupełniającej pomaga zachować zdrowe chrząstki, łagodzi sztywność stawów, sprzyja mobilności i wspiera ogólne zdrowie stawów. Dzięki temu Twój pies może cieszyć się lepszym komfortem życia i swobodą ruchów, co jest kluczowe dla utrzymania aktywności i dobrego samopoczucia.
Główne zalety produktu:
Wspiera zdrowie stawów:Pomaga w utrzymaniu zdrowych stawów i chrząstki u psów średnich ras.
Naturalne składniki:Zawiera 100% naturalnych składników, takich jak Dexahan – wysoko oczyszczony olej z kryla.
Łatwe podanie:Smakowite tabletki, które można podać bezpośrednio psu lub zmieszać z karmą.
Stosowanie
Kuracja nasycająca – sześć tygodni:
Masa ciała 10-25 kg – 3 tabletki dziennie (2 rano, 1 wieczorem)
Kuracja podtrzymująca – długoterminowa:
Psy reagują niejednakowo, dlatego czas terapii musi być dostosowany do indywidualnego przypadku. Jednakże, zazwyczaj po zakończeniu wstępnej kuracji nasycającej dawka dzienna może zostać zmniejszona do:
Masa ciała 10-25 kg – 1 tabletka dziennie
Nie należy przekraczać dziennie dawki wstępnej kuracji nasycającej.
PRODUKT WYŁĄCZNIE DLA ZWIERZĄT Sposób przechowywania: 15-25°C.
Chronić przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.
Szczegóły dotyczące zgodności produktu z przepisami: Odpowiedzialność za produkt
Brak danych GSRP dla dostawcy: VETPLUS
Twoje zamówienie
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź o co pytali inni Klienci przed zakupem
Jak szybko mogę spodziewać się dostawy?
Robimy co w naszej mocy, aby paczki opuściły Magazyn w przeciągu 24h od zamówienia. Szybkość dostawy zależy również od wybranej firmy kurierskiej i zazwyczaj zajmuje od 1 do 3 dni roboczych.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
Oczywiście- pod warunkiem, że nie zdążyliśmy go jeszcze wysłać!
Skontaktuj się w tym celu z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem:
To proste! Przygotuj paczkę z produktem, dołącz wydrukowany dowód zakupu i odeślij na nasz Magazyn na adres:
Chorzowska 73B
40-101 Katowice
Zwrócimy środki na wskazany numer konta.
Pamiętaj! Zwracać można nieużywane produkty.
Jak wygląda proces reklamacji?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pisząc na adres sklep@zoopers.pl bądź dzwoniąc na numer +48 880 758 880.
Nasz Zespół postara się rozwiązać każdy problem i zaproponować satysfakcjonujące dla Klienta rozwiązanie.
Opinie Klientów
Zamawiam tu od ponad roku. Firma jest rewelacyjna - zawsze błyskawiczna wysyłka, świetny kontakt mailowy, pomoc w razie jakichkolwiek problemów. Przy tym konkurencyjne ceny. Szczerze polecam Zoopers.pl:-)
Gerda Nogal
Opinia z Google Review
Od ponad roku jestem klientką sklepu, jak dla mnie jest to jedna z najlepszych firm na rynku. Nigdy nie miałam żadnego problemu, wysyłka ekspresowa, obsługa rewelacyjna (sami zadzwonili żeby wysłać im zdjęcie które ma być nadrukowane na kubku ponieważ nie dołączyłam go składając zamówienie) , również nie było problemu z reklamacja (w jednej paczce była kość dla psa która po kilku dniach zaszła pleśnią, bez najmniejszego problemu otrzymaliśmy nową) a do tego mają bardzo dobre ceny
Clooudiaa M
Opinia z Google Review
Polecam! Mimo zagubienia paczki przez firmę kurierską, w ciągu 1 dnia udało się skontaktować ze sklepem i ponownie wysłać produkt. Tak szybkiego działania i pomocy nie doświadczyłam w żadnym innym sklepie! Oby więcej tak pomocnych pracowników!