Internetowy Sklep Zoologiczny Zoopers | zoopers.pl

Zwroty i reklamacje

Zwrot czyli odstąpienie od umowy

Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, mogą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, w następujący sposób:

  • Pisemnym oświadczeniem wysłanym pocztą na adres:
Zoopers Sp. z o.o.
Bokserska 64
02-690 Warszawa
  • Pisemnym oświadczeniem wysłanym pocztą elektroniczną na adres:
reklamacje@zoopers.pl 


Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy znajdującego się w załączniku do pobrania na dole strony, jednak nie jest to obowiązkowe. W wypadku nie skorzystania z rekomendowanego formularza, prosimy o uwzględnienie we własnym formularzu zwrotu następujących informacji: imię i nazwisko Klienta, numer i data zamówienia, nazwa i ilość zwracanych towarów, numer konta na które mają zostać zwrócone pieniądze oraz podpis Klienta.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności za zwracaną rzecz, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu przelewu bankowego na wskazany przez Państwa rachunek. Koszt zwrotny dostawy towaru obciąża Kupującego, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Sprzedawcę świadczenia o właściwościach zamówionych przez Kupującego. 
W przypadku, gdy zwrócony towar okaże się niekompletny, otwarty, uszkodzony lub noszący znamiona użytkowania wychodzącego poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo dochodzenia od Kupującego odszkodowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

UWAGA! Jeśli zwracana jest obroża Foresto opakowanie nie może zostać otwarte, aby zwrot został rozpatrzony pozytywnie.



Reklamacje

Jeśli otrzymany przez Ciebie towar jest:
  • Niezgodny z opisem
  • Uszkodzony lub wadliwy
  • Inny niż zamówiłeś

Przysługuje Ci prawo do reklamacji !
Możesz wymienić towar na nowy lub otrzymać zwrot pieniędzy.

Zależy nam na tym, abyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie więc postaramy się rozpatrzyć reklamację jak najszybciej. Otrzymasz odpowiedź na wskazany adres e-mailowy maksymalnie w przeciągu 14 dni od jej złożenia. W przypadku pozytywnej odpowiedzi, zwrócimy Ci pieniądze zarówno za towar jak i jego dostawę.

UWAGA! W przypadku otrzymania produktu niezgodnego z zamówieniem reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wyłącznie jeśli opakowanie producenta nie zostało otwarte/naruszone.

Składanie reklamacji

KROK 1 : Pisemne złożenie reklamacji

Reklamację można złożyć:
  • drogą pisemną na adres:
Zoopers Sp. z o.o.
Bokserska 64
02-690 Warszawa
  • drogą mailową na adres:
reklamacje@zoopers.pl

Jeżeli towar jest uszkodzony lub wadliwy prosimy o dołączenie do korespondencji zdjęcia uszkodzonego/wadliwego produktu. 
   
  KROK 2:  Dostarczenie reklamowanego towaru do magazynu

UWAGA ! Adres magazynu jest inny niż adres biura. Aby odesłać do nas paczkę prosimy najpierw skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta: sklep@zoopers.pl

Reklamowany towar należy dostarczyć do naszego magazynu wraz z następującymi dokumentami:
  • kopią dowodu zakupu lub innego dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu towaru w naszym sklepie
  • protokołem szkody spisanym w obecności kuriera dostarczającego paczkę (w przypadku reklamacji uszkodzonych produktów)
  • numerem konta bankowego, na który mają zostać przelane środki w wypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji